Tärningen är kastad

På lördag är det 9B-TJEJKVÄLL som gäller. Som vanligt är det någon som inte kan komma och någon som egentligen planerat något annat. Men vi som ses får satsa 180 på de få timmar vi ses =D Tropligtvis blir även fredagen en dag att längta till. Som jag kasnke inte sagt så ska jag åka till LONDON och fira min 20 års dag tillsammans med syrran och Tea. Längtar något så sjukt mycket. Därför ska vi antagligen ha en liten "planera London"-fredagkväll med en massa vin på fredag.


I övrigt så är det tisdag, veckans värsta dag. Har så mycket att göra att jag inte vet vad jag ska göra. (Logiskt?) Tappar all kraft när jag vet hur mycket jag inte kommer hinna göra i tid. Men imorgon är det onsdag, numera veckans bästa dag - tack vare FYS-passet, så för att klara av dagens ångest tänker jag åka hem till Järna och hälsa på mormor och morfar tillsammans med världens bästa syster.

Om vi inte ses innan vi hörs så ses vi när vi ses.

Tjinelingling



Du säger att du minns och att det känns som igår
Men det var för länge sen för att ens komma ihåg, Jag saknar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0