Rewind please

Hej.

Har inte skrivit på ett tag nu, igen.. Det har varit så mycket på jobbet och det mesta har gått åt pipsvängen. Lider av fruktansvärd ångest då Daniel åker på semester med grabbarna i helgen. Blir nu tvungen att mötas med min ensamhet och min oförmåga att hålla kontakten med mina vänner. Saknar så himla många just nu, men vet knappt om jag vågar höra av mig. Det var ju så länge sedan sist.

Jag vet inte om det bara är jag som är allmänt tråkig eller om jag blivit "gammal"?! Men ingenting är roligt just nu. Allt känns mest jobbigt och.. fel? Har jag tappat mitt självförtoende och min "livet-är-en-fest" instinkt? Det enda jag njuter av är FYS passet varje onsdag. (eller ja, den mesta träningen får mig att må lite bättre)

Att ta tag i Lista
1. Jag ska uppfinna ett längre dygn
2. Jag ska boka in tjejkvällar när Daniel är borta
3. Jag ska vara lycklig

Gammla minnen är ibland det bästa som finns, men det är alltid lika jobbigt att minnas då man undrar om man någonsin kommer att må så bra eller ha så kul igen.. Vad tror ni? Har vi redan upplevt de bästa eller kommer det mer?


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej! :D



Jag är väldigt bra på att missbruka Primark, vilka blickar jag fick när jag släpade två enorma kassar i regnet därifrån haha. Men det var det värt.



Vad kul, jag hoppas kunna åka dit snart igen ;)



Jag ska försöka klämma in några dagar i Sthlm till våren då kan vi ju försöka ses? :)



KRAAAAM

2010-03-04 @ 11:59:34
URL: http://sabras.blogg.se/
Postat av: Anna.

Gumman kollar din blogg nästan varje dag och blir alltid lika glad när de väl står något. Minnena är något utav de bästa som finns, verkligen! Men framtiden ska ge oss minst lika många fina stunder! Mig får du mer än gärna höra av dig till. Saknar våra galna kvällar tillsammans, de med häxblandningarna från din pappas bar skåp och alla sena nätter!

Vi måste dra ut på krogen och dansa tills golven blir slitna snart!

Saknar dig nått enormt, du är och kommer för alltid att vara en av mina bästa vänner!

2010-03-04 @ 19:47:15
URL: http://lilljenssen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0