Tisdag 12/1 2010

Gårdagen slutade inte som planerat. Vi hade blivit lovade att soffan skulle komma den 11/1 men när jag ringde till MIO så sa de att den blivit försenad. Förhoppningsvis kan vi hämta den idag eller i morgon. Jag längtar såååå till att få slippa sitta på golvet.
 
Igår fick vi även hem alla grejer från COMHEM, men när vi kopplade in allting så märkte vi att de internet som vi valt (som vi trodde var bättre) egentligen var detsamma som det som ingår i hyran. Hade sådan hyperångest när jag gick och la mig, man vet ju hur "bra" det brukar gå att avsluta någonting. Men detta löste sig lättare än jag trott, tack och lov. Ringde till COMHEM i morse och talade om att vi ville avsluta bredbandstjänsten ch det gick att ordna allt via telefon. Ringde där efter och aktiverade vårt avtal med bredbansdbolaget. Så nu är allt snart i ordning. Är lite stressad över att inte ha något internet nu när räkningarna börjar rulla in.
 
Trivs än så länge jättebra i den nya lägenheten och att, på heltid, leva ihop med min prins. Det största problemet just nu är att Daniel har på tok för mycket kläder. Mina får liksom inte plats i garderoben!!!

Over and out -


Hertig Carls Väg 38A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0