6 dagar kvar till lön - !@##--/£%[]=!!!?

Jag har syndat, eller rättare sagt, jag har nätshoppat, MASSOR. Innan lön dessutom. Visserligen kommer inte varorna att levereras innan lön men endå. ÅNGEST! Avbeställa? Njaej. Jag tycker om att börja året med lite nya basplagg och det är vad jag har gjort nu, men till skillnad från andra år så har jag nu en lägenhet som behöver piffas i ordning. Men det ska nog lösa sig.

Här är ialla fall vad jag beställt. Mest till mig, men lite till Daniel =)



Och bara för att variera så valde jag lite svarta grejer. Nu när jag ser allt samtidigt så inser jag vilken dålig fantasi jag verkligen har!!! Men jag her redan massor med färglada tights som kommer att göra allt det svarta superhett. Bikini delarna passar till de udda delar jag köpte på rean i höstas. Och så fort jag köpt mitt gymkort så ska dessa sitta som smort till augusti och Turkiet XD

Vi får hoppas att allt passar <3

//Roger that.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0