+/-

Äntligen börjar den här arbetsveckan lida mot sitt slut. Hade hoppats på att kunna fixa i ordning vardagsrummet i helgen men typiskt nog så var ju soffan försenad mer än vi trott. Den ska skickas från levrantören i Polen idag, så förhoppningvis kan vi hämta den i början på näsa vecka.
 
Daniel, min kära, fyller ju år i helgen och då hade vi planerat en mini inflyttningfest/födelsedagsfest på lördag för våra närmaste och sedan på söndag för släkten, men nu när soffan  inte kommit vet jag inte hur det blir. Vi har ju praktiskt taget ingenstans där folk kan sitta ner, 4 kökstolar, det är ALLT. Som tur är har vi inte spridit ryktet än så vi får väl skjuta upp alltsammans lite grann.
 
Något som i alla fall gått framåt är installationen av vår tvättmaskin. Igår när jag kom hem hade Tompa redan varit där och ställt skönheten på plats. Så om allt går som planerat så bör det finnas nytvättade kläder i trumman lagom tills jag kommer hem. SWEEEEEEET.
 
När jag ändå är igång så kan jag ju passa på aatt berätta om ytterligare en positiv nyhet. -> Daniel har  äntligen fått svar från försäkringbolaget. De kommer att reparera hans bil utan krussiduller. De kommer dock endast att reparera plåten då Daniel valde att fixa motorn själv. Men super skönt att äntligen få det uir världen, så nästa vecka åker Hedlund in på rehab.

Näst vecka så komemr vi få vårat internet hem så då kan jag lägga upp lite bilder på lägenheten och all god mat som Daniel och jag lagar =)

Ha det super!

PS. Alla barnen hette kurt utom Sune, för han hette Rune. DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0