Det var en gång en torsdag som borde varit en fredag..

I morse när jag vaknade så trodde jag att det var fredag. Blev lagom besviken när jag insåg att det bara var torsdag. Den här veckan har varit tok-jobbig på alla sätt och jag har sovit alldelles för lite. Jag behöver fredag.

Igår hämtade Daniel mig efter träningen och vi åkte direkt hem och duschade och lagade mat. Efter att vi käkat så totaldäckade jag på soffan, klockan var halv nio. HALV NIO. Men jag känner mig i alla fall lite piggare idag än jag gjort hela den här veckan. Daniel, min ängel, hade fixat med disken och ordnat matlåda till mig så den var bara att plocka med sig imorse. <3

Känner av gårdagens träning lite grann, men inget allvarligt (inte som sist). Vilket är bra för ikväll har jag signat upp mig på ett BOX pass. Jag tror och hoppas att även detta kommer att vara kul.

Rock ON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0