8 dagar efter lön !@##--/£%[]=!!!?

Tiden går så fort. Jag börjar känna oro för framtiden och hur allt ska utveckla sig. Jag har sånna förfärliga kontrollbehov så om jag kunde skulle jag planera varenda dag fram tills min död. Bra eller dåligt?

Så fort lönen kom så sprang jag till Nautilus och köpte mig ett gymkort, mycket efterlängat. Nu finns det ingen återvändo, känns sjukt skönt att komma igång. Det blev dock endast 2 pass förra veckan, men de tog vill jag lova. Den träningsvärken jag hade i torsdags var obeskrivlig. Det gjorde så ont, riktigt, riktigt ont. Men nu har jag återhämtat mig och har planer på i alla fall 3 pass den här veckan. Längtar!!

Nu när jag har tagit steget till gymmet ska jag också försöka ändra lite på mina matvanor. Måste börja äta lite mera hälsosamt och balanserat. 



Helgen har i övrigt varit bra. Det var 20 års kalas i fredags och sedan förkrök hos mig i lördags. Söndagen blev lugn men avslutades med en supergod middag på o'learys och "Snabba Cash" på bio duken. Den var OK. 
  

 



Hey babe, take a walk on the wild side
Doo do doo do doo do do doo..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0