Valborg 2010

Imorgon är det valborgsmässoafton, en kväll som tidigare varit den hetaste festhelgen på året. Men saker och ting förändras, planerna för valborg 2010 leder mot dalarna med familjen vilket jag ser väldigt mycket framemot. Att bara få ta det lugnt och njuta av naturen och lugnet hela helgen så bli underbart!!!

Igår var det FYS som gällde, Peter (instruktören) kunde tyvär inte komma så fick klara oss själva. Det var hur kul som helst, en tjej i gruppen, Eva, antog ledarrollen och gjorde ett grymt bra jobb. Vi körde stenhårt i 60 minuter och sedan var det bara att rulla hemåt och längta till nästa vecka, då Peter förhoppningsvis är tillbaka, kanske blir det första uteträningen då?!

Btw. en grym hemsida med övningar och träningstips osv. = http://www.bodyrock.tv  I LOVE IT!!
Jag och Daniel håller på att fixa i ordning vår balkong, det kommer bli superfint när vi väl är klara. Den är ju inte särskilt stor, men vi gör vårt bästa för att utnyttja utrymmet, påmin mig så laddar jag upp bilder sen när vi är klara. =D
 
 

 
Och plötsligt så har du nått fram till den dag
då du ligger och tänker som jag
Varför längtar du så,
när det går så fort ändå
 

Kommentarer
Postat av: Anna.

Mins alla valborg vi har haft tillsammans, som jag längtar tillbaka till våra röjiga kvällar vi haft! Saknar dig <3

2010-05-04 @ 19:48:19
Postat av: Jennifer

lägg upp bilder på balkongen! :) jag måste få lite inspiration <3

2010-05-08 @ 14:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0