FF

Söndag. 

Reste mig just efter 20 minuter på spikmattan - UNDERBART!! Har ni inte testat det än så gör det. Efter några hårda veckor på jobbet börjar ryggen ta rejält med stryk och spikmattan är min räddning.

Mor och Far är påväg till Prag med mormor och morfar för några sköna, välfötjänta semesterdagar. Själv sitter man i soffan och slöar med Rambo. Jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag, funderar på att städa mitt rum men måste vänta tills Daniel vaknar och vem vet när det blir. Han rgglade hem vid tvåtiden igår lagom rund och fin under fötterna. Han talade som vanligt en liten stund med Ulf i den stora telefonen innan han kunde komma och lägga sig.

Tankarna på den perfekta lägenheten tycks inte avta. Försöker hålla lite distans, men lyckas inte så värst bra. Som Ponkan så väl uttryckte det så har jag redan mentalt flyttat in på Hertig Carls väg 38A. Vänta och se, avvakta, spela ointresserad - en god sammanfattning av mina sämsta egenskaper som jag gräver djupt för att ta fram just nu.

Plan B - BAKA - NU

På återhörande


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0