...

Jag började dagen på toppen, full av förhoppningar och med känslan av att idag har jag turen på min sida. Men icke. Som ett hårt slag i magen försvann all glädje och känslan av hopplöshet tog återigen över. Varför ska det behöva vara så svårt?

Samtidigt som jag vet att denna, i mina ögon, perfekta lägenhet fortfarande kan bli vår så känns det näst intill omöjligt. Okej, visst borde jag väl inte kärat ner mig i den på en gång, men tyvär, sån är jag. Jag ser något jag vill ha och jag släpper det inte förrän jag fått det eller tills jag insett att loppet är kört.

Ja har också börjat tvivla på om denne karl verkligen vill sälja sin lägenhet eller om han bara jävlas med mig, eller kanske borde jag skylla på gud som alla andra. Jag har säkerligen en del synder att betala för.

Men men, sånt är livet helt enkelt. Det är bara att ta sig i kragen, samla nya krafter och ge sig påt' igen! Till råga på allt så börjar jag inse hur mycket skit jag stoppat i mig det senaste halvåret. Men har jag samlat ny motivation, minst 8kg ska bort, No matter what. 




At the end of the day. 
// Facit

Kommentarer
Postat av: Emma

Men tro inte så, eftersom det inte var någon som var intresserad första gången så är det säkert bara ni som är det efter nästa visning oxå:D Och dessutom finns den ju inte ute på hemnet så det kommer ju inte vara så många som vet om det är visning:P Eller jag kan inte hitta den där iaf:P

2009-09-10 @ 20:01:17
Postat av: Sophia

Dom ska lägga ut den på hemnet idag eller nästa vecka. Men jag håller tummarna för att ingen annan ska vilja ha den.

2009-09-11 @ 07:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0