NYTT FÖRSÖK

Det är alltid mycket svårare än vad man tror att, både börja och sluta, med nya vanor. Men jag ger mig själv i alla fall en chans till innan jag ger upp det här med bloggandet.

I alla fall. Jag antar jag är skyldig de få männickor som är något nyfikna på min vardag en snabb uppdatering av mitt liv de senaste dagarna/veckorna.

1. Vi vann budgivningen!!! Skrev kontraktet förra veckan, skickar in de sista papprerna till banken idag och sedan är vi en god bit påväg ut ur boet.

2. HEM & VILLA 2009 - Mässa i Älvsjö. Hysterisk biltur, hela familjen samlad. Trots mässhallarnas stora area så fanns det inte mycket plats att röra sig på. Människor och framförallt BARNVAGNAR fanns överallt. Införskaffade mig i alla fall lite nytt. Exempelvis: En underbar, limegrön, pajform från Gerbera, 3 hjärtformade disksvampar och en smörkniv från Rice samt en marockanskokbok, en ybersöt julhandduk och ett gäng tidningar till specialpris. XD Tackar pappa för slanten.

3. Är totalt luspank såhär de 7:e. Efter kontraktskrivningen var jag duktig och förde över ännu lite mera pengar till mitt sparkonto. Så här i efterhand kanske jag skulle vilja behållt lite grann då jag 3 dagar senare investerade allt jag hade i ett köksbord och fyra stolar <3  Jaja, efterklok det är man alltid.

Tänkte faktiskt försöka hinna med ett inlägg till senare idag, men vi får se. Tiden räcker inte alltid till.

Tack och hej leverpastej.
// Fia  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0