Fredag / Lördag

Fredag - Lysande arbesdag, Brilljant kväll.

Jobbade mellan 07.30 och 16:00. Skyndade mig hem och svirade om för ett besök på Kallfors där taco-buffén var målet. Hade det mycket trevligt med god mat, smaskiga drycker och kära vänner. Var dock rätt slut efter veckan så kvällen blev inte allt för lång. Jag och Daniel hoppade av tåget innan efterfesten hos Edvin och Sara drog igång.

Lördag - Sovmorgon, Långpromenad och 144 års kalas.

Vaknade lite senare än planerat. Har precis avslutat frukosten och laddar inför en långpromenad som sedan ska avslutas med ett pilates pass.  ME LIKE!

I eftermiddag är det kalas på gång. Världens bästa Mormor och Världens bästa Morfar fyller 72 år (9:e och 14:e okt) så här ska det firas.



Det är den 10:e oktober och jag har 13 kr kvar på mitt kära konto. Känns inte riktigt 100, men jag kan i alla fall vara stolt över att detta beror på mitt intensiva sparande till flytten. XD Och tur är väl det. I onsdagskväll efter Saras födelsedagskalas så körde vi åt helvete med bilen, tappade kontrollen och for in i en stolpe. Blev rätt chockad, men alla klarade sig utan skador. Förrutom bilen. Just därför tvivlar jag på hur mycket Daniel kommer att kunna avvara till sitt sparkonto och börjar bli lite orolig för hurvida vi kommer att kunna få ihop de penagr vi behöver eller inte.

Well, that's life. Nu har Ipoden laddad färdig så jag ska göra mig i promenad-ordning.

På återhörande
// Fia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0