Jag kommer att dö på en Tisdag

Jag känner mig tom. Tom på energi, tom på kärlek, tom på hopp, tom i plånboken. Vart tog allt det goda vägen? Jag är just nu inne i en fas där allting händer på en och samma gång. Så mycket som jag velat så länge, men det går så fort att jag inte hinner med att känna efter, känna lyckan.  Det känns som om att jag sitter i en bubbla och liksom bara bubblar runt. Hajar ni vad jag menar? Helt meningslöst.

Jag älskar snö. Det snöar. Jag brukar sprudla av glädje så här års, men inte i år. Jag saknar Jenny, ingen vinterglädje utan Jenny. 6 dagar kvar. (`v´)

Slutsats:
13 dagar kvar till den stora flytten. Resfeberstatus - måttlig.


På återhörande 


Kommentarer
Postat av: Michaela

Kul att vi är två som ska flytta hemmifrån första gången, Flytten kommer gå finfint för båda :) Hoppas allt är bra med dig, miss our partycrew!

2009-12-16 @ 13:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0